Aanvragen

Gemeente Losser Adviseur / procesmanager vergunningen

Adviseur / procesmanager vergunningen

Info

Functie

Adviseur / procesmanager vergunningen

Locatie

Uren per week

20 uren per week

Looptijd

01.12.2024 - 30.04.2025

Aanvraagnummer

SRQ175532

DAS

Gemeente Losser

Sluitingsdatum

date-icon25.11.2024 clock-icon10:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Procesmanager RO - VTH
 
Procesmanager:
Je gaat samen met de teams aan de slag met de inrichting en optimalisatie van het vergunningenproces en de RO-processen van initiatief tot en met realisatie. Je stemt de werkzaamheden van verschillende betrokken partijen op elkaar af en bewaakt de voortgang. Je adviseert het management over het stroomlijnen van beleidsprocessen en de mogelijkheden en beperkingen binnen geldende kaders.
 
Kennisdeling:
Je deelt jouw inhoudelijke, proces en beleidskennis en ervaring met de collega's en draagt zo bij aan de ontwikkeling van het team, de procedures en werkwijzen. Je bent op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van de omgevingswet, processen ruimtelijke ordening en vergunningverlening en je draagt bij aan de implementatie van nieuwe werkwijzen.
 
Functie-eisen
  • HBO werk- en denkniveau in de richting van ruimtelijke ordening, bestuurskunde, planologie of een vergelijkbare studierichting.
  • Minimaal 5-10 jaar relevante werkervaring in vergelijkbare functies, bij voorkeur binnen de overheid of een adviesbureau.
  • Kennis van processen en procedures in relatie tot de relevante wet- en regelgeving op het gebied van ruimtelijke ordening, vergunningverlening, toezicht en handhaving
  • Ervaring met projectmanagement en het begeleiden van complexe projecten van A tot Z.
  • Analytisch vermogen en in staat zijn om complexe (beleids)vraagstukken te doorgronden en prioriteiten te stellen.
  • Teamspeler met een proactieve houding, resultaatgericht en in staat om mensen te verbinden.
  • Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden zowel in woord als geschrift.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Gemeente Losser

Rolomschrijving en taakafspraken

Procesmanager RO - VTH
 
Procesmanager:
Je gaat samen met de teams aan de slag met de inrichting en optimalisatie van het vergunningenproces en de RO-processen van initiatief tot en met realisatie. Je stemt de werkzaamheden van verschillende betrokken partijen op elkaar af en bewaakt de voortgang. Je adviseert het management over het stroomlijnen van beleidsprocessen en de mogelijkheden en beperkingen binnen geldende kaders.
 
Kennisdeling:
Je deelt jouw inhoudelijke, proces en beleidskennis en ervaring met de collega's en draagt zo bij aan de ontwikkeling van het team, de procedures en werkwijzen. Je bent op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van de omgevingswet, processen ruimtelijke ordening en vergunningverlening en je draagt bij aan de implementatie van nieuwe werkwijzen.
 
Functie-eisen
  • HBO werk- en denkniveau in de richting van ruimtelijke ordening, bestuurskunde, planologie of een vergelijkbare studierichting.
  • Minimaal 5-10 jaar relevante werkervaring in vergelijkbare functies, bij voorkeur binnen de overheid of een adviesbureau.
  • Kennis van processen en procedures in relatie tot de relevante wet- en regelgeving op het gebied van ruimtelijke ordening, vergunningverlening, toezicht en handhaving
  • Ervaring met projectmanagement en het begeleiden van complexe projecten van A tot Z.
  • Analytisch vermogen en in staat zijn om complexe (beleids)vraagstukken te doorgronden en prioriteiten te stellen.
  • Teamspeler met een proactieve houding, resultaatgericht en in staat om mensen te verbinden.
  • Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden zowel in woord als geschrift.

Deel deze aanvraag

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center