Aanvragen

(MP) Inhuurdesk Vakspecialist financiën

Vakspecialist financiën

Info

Functie

Vakspecialist financiën

Locatie

Doorn

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

24.11.2025 - 24.03.2026

Aanvraagnummer

SRQ177284

DAS

MP

Sluitingsdatum

date-icon20.11.2025 clock-icon14:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

De gemeente Utrechtse Heuvelrug werkt aan een efficiënter en transparanter financieel proces. Jij wordt ingezet om bij te dragen aan de optimalisatie van financiële administratie en verantwoording. Je ondersteunt de gemeente bij het verbeteren van begrotingsbeheer, rapportages en de naleving van wet- en regelgeving.
Doel van het project
Jouw opdracht is om de gemeente te ondersteunen bij de optimalisatie van financiële processen, met specifieke aandacht voor:
● Het correct verwerken en beheren van financiële gegevens.
● Het bijdragen aan begroting, jaarrekening en bestuursrapportages.
● Het toepassen van wet- en regelgeving binnen de financiële administratie.
● Het bewaken en optimaliseren van financiële processen binnen gemeentelijke inkoopprocedures.
Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Je wordt actief betrokken bij:
● Factuurbeheer en grootboekcontrole – Het correct verwerken, structureren en controleren van financiële gegevens.
● Financiële analyses – Het doorrekenen van beleidswijzigingen en beoordelen van de impact op de begroting.
● Begrotingsbeheer en rapportages – Ondersteunen bij de begrotingscyclus, jaarrekening en bestuursrapportages.
● Toepassing van wet- en regelgeving – Zorgen dat financiële verplichtingen correct worden verwerkt en verantwoord.
● Inkoopprocessen – Ondersteunen bij de financiële bewaking en controle van gemeentelijke inkoopprocedures.
 

 



 

        Bedrijfsgegevens

        Bedrijfs gegevens

        (MP) Inhuurdesk

        Rolomschrijving en taakafspraken

        De gemeente Utrechtse Heuvelrug werkt aan een efficiënter en transparanter financieel proces. Jij wordt ingezet om bij te dragen aan de optimalisatie van financiële administratie en verantwoording. Je ondersteunt de gemeente bij het verbeteren van begrotingsbeheer, rapportages en de naleving van wet- en regelgeving.
        Doel van het project
        Jouw opdracht is om de gemeente te ondersteunen bij de optimalisatie van financiële processen, met specifieke aandacht voor:
        ● Het correct verwerken en beheren van financiële gegevens.
        ● Het bijdragen aan begroting, jaarrekening en bestuursrapportages.
        ● Het toepassen van wet- en regelgeving binnen de financiële administratie.
        ● Het bewaken en optimaliseren van financiële processen binnen gemeentelijke inkoopprocedures.
        Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden
        Je wordt actief betrokken bij:
        ● Factuurbeheer en grootboekcontrole – Het correct verwerken, structureren en controleren van financiële gegevens.
        ● Financiële analyses – Het doorrekenen van beleidswijzigingen en beoordelen van de impact op de begroting.
        ● Begrotingsbeheer en rapportages – Ondersteunen bij de begrotingscyclus, jaarrekening en bestuursrapportages.
        ● Toepassing van wet- en regelgeving – Zorgen dat financiële verplichtingen correct worden verwerkt en verantwoord.
        ● Inkoopprocessen – Ondersteunen bij de financiële bewaking en controle van gemeentelijke inkoopprocedures.
         

         



         

              Deel deze aanvraag

              Plaats jouw bieding op Striive

              https://login.striive.com/

              Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

              Privacy Preference Center