Aanvragen

BIJ12 Medior adviseur inkoop

Medior adviseur inkoop

Info

Functie

Medior adviseur inkoop

Locatie

Utrecht

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

18.11.2024 - 31.05.2025

Aanvraagnummer

SRQ175429

DAS

BIJ12

Sluitingsdatum

date-icon01.11.2024 clock-icon13:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Wie zijn wij
BIJ12 is de uitvoeringsorganisatie voor de 12 provincies en brengt kennis en informatie bijeen over het landelijk gebied en de fysieke leefomgeving in Nederland. BIJ12 zorgt voor uniformiteit in informatievoorziening en de uitvoering van provinciale regelingen.
Hieraan wordt gewerkt vanuit 5 units:
  • Faunazaken en ACSG (Advies Commissie Schade Grondwater)
  • Natuurinformatie en Natuurbeheer
  • GBO voor het beheer van gezamenlijke informatiesystemen
  • Stikstof en Natura 2000
  • Bedrijfsvoering
De Kandidaat komt te werken binnen de unit Bedrijfsvoering. Deze unit, bestaande uit circa 20 medewerkers, ondersteunt
de andere units met inkoop, HR, financiën, bedrijfsjuridische zaken, communicatie, secretariaat en de balie (inclusief vergadercentrum). De unit
Bedrijfsvoering is sinds 2018 sterk gegroeid. Sinds 2024 is de bedrijfsvoering van BIJ12 en van IPO samengevoegd tot bedrijfsvoering Interprovinciaal Overleg.


Wat ga je doen
Werkzaamheden:
Als inkoper ondersteun je collega’s met het doorlopen van alle stappen in het inkoopproces. Het
inkooptraject bestaat uit de voorbereiding, het bepalen van de inkoopstrategie, het uitvoeren van
aanbestedingen, de registratie in systemen en een goede overdracht naar gebruikers en contractmanager.
Daarnaast bestaan de werkzaamheden uit het adviseren op het gebied van:
• algemene inkoop- en contractvraagstukken
• contractmanagement (verlenging, uitbreiding)
• enkelvoudige onderhandse uitvragen
• meervoudige onderhandse uitvragen en begeleiden van het proces
• nationale en Europese aanbestedingen en begeleiden van het proces
• inhuuraanvragen
• afwijkingen op de Algemene Inkoopvoorwaarden BIJ12 en accorderen van de afwijkingen
• aanvragen tot afwijkingen van het inkoopbeleid aan de directie
• het inkoopbeleid
• het gebruik van BIJ12 inkoopformats.


Aantal uur per week: 24-32
Verlengingsopties: 4 x 6 maanden

Verlenging vindt plaats op basis van verder gelijkblijvende contractuele voorwaarden (waaronder het uurtarief).
 

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

BIJ12

Rolomschrijving en taakafspraken

Wie zijn wij
BIJ12 is de uitvoeringsorganisatie voor de 12 provincies en brengt kennis en informatie bijeen over het landelijk gebied en de fysieke leefomgeving in Nederland. BIJ12 zorgt voor uniformiteit in informatievoorziening en de uitvoering van provinciale regelingen.
Hieraan wordt gewerkt vanuit 5 units:
  • Faunazaken en ACSG (Advies Commissie Schade Grondwater)
  • Natuurinformatie en Natuurbeheer
  • GBO voor het beheer van gezamenlijke informatiesystemen
  • Stikstof en Natura 2000
  • Bedrijfsvoering
De Kandidaat komt te werken binnen de unit Bedrijfsvoering. Deze unit, bestaande uit circa 20 medewerkers, ondersteunt
de andere units met inkoop, HR, financiën, bedrijfsjuridische zaken, communicatie, secretariaat en de balie (inclusief vergadercentrum). De unit
Bedrijfsvoering is sinds 2018 sterk gegroeid. Sinds 2024 is de bedrijfsvoering van BIJ12 en van IPO samengevoegd tot bedrijfsvoering Interprovinciaal Overleg.


Wat ga je doen
Werkzaamheden:
Als inkoper ondersteun je collega’s met het doorlopen van alle stappen in het inkoopproces. Het
inkooptraject bestaat uit de voorbereiding, het bepalen van de inkoopstrategie, het uitvoeren van
aanbestedingen, de registratie in systemen en een goede overdracht naar gebruikers en contractmanager.
Daarnaast bestaan de werkzaamheden uit het adviseren op het gebied van:
• algemene inkoop- en contractvraagstukken
• contractmanagement (verlenging, uitbreiding)
• enkelvoudige onderhandse uitvragen
• meervoudige onderhandse uitvragen en begeleiden van het proces
• nationale en Europese aanbestedingen en begeleiden van het proces
• inhuuraanvragen
• afwijkingen op de Algemene Inkoopvoorwaarden BIJ12 en accorderen van de afwijkingen
• aanvragen tot afwijkingen van het inkoopbeleid aan de directie
• het inkoopbeleid
• het gebruik van BIJ12 inkoopformats.


Aantal uur per week: 24-32
Verlengingsopties: 4 x 6 maanden

Verlenging vindt plaats op basis van verder gelijkblijvende contractuele voorwaarden (waaronder het uurtarief).
 

Deel deze aanvraag

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center