Aanvragen

(DAS Twente) Gemeente Haaksbergen Medior Inkoopadviseur

Medior Inkoopadviseur

Info

Functie

Medior Inkoopadviseur

Locatie

Haaksbergen

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

24.03.2025 - 23.09.2025

Aanvraagnummer

SRQ176143

DAS

DAS Twente

Sluitingsdatum

date-icon13.03.2025 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

In verband met een tijdelijke capaciteitsbehoefte is de gemeente Haaksbergen op zoek naar een medior inkoopadviseur die bij de gemeente zowel de inkoopbegeleiding als een aantal inkoopadviesvraagstukken gaat oppakken.

Taken en verantwoordelijkheden:
  1. Verstrekken inkoopadviezen
    Je adviseert over zorgvuldige, rechtmatige en doelmatige uitvoering van aanbestedingen, rekening houdend met de doelstellingen van de gemeente en de relevante wet- en regelgeving en interne procedures.
  2. Beantwoorden van inkoopvragen: Je beantwoordt vragen uit de organisatie over procedures, inkooptrajecten, contractmanagement en lopende trajecten;
  3. Begeleiden van aanbestedingen (meervoudig onderhandse, nationaal, Europees)
    Je begeleidt de volledige trajecten, van marktonderzoek, inkoopstrategie tot het opstellen van een gunningsleidraad, nota van inlichtingen, beoordeling, gunning en contractering. Daarin ben je de schakel tussen de marktpartijen en de interne organisatie.
  4. Procesoptimalisatie:
    Je bent alert op verbeteringen in het inkoopproces die de kwaliteit kunnen verhogen en de doorlooptijden kunnen verkorten.
  5. Twents inkoopsamenwerkingsverband
    Er is sprake van intensieve Twentse samenwerking op het gebied van inkoop en contractmanagement. Je levert waar relevant een actieve bijdrage aan deze samenwerking.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

(DAS Twente) Gemeente Haaksbergen

Rolomschrijving en taakafspraken

In verband met een tijdelijke capaciteitsbehoefte is de gemeente Haaksbergen op zoek naar een medior inkoopadviseur die bij de gemeente zowel de inkoopbegeleiding als een aantal inkoopadviesvraagstukken gaat oppakken.

Taken en verantwoordelijkheden:
  1. Verstrekken inkoopadviezen
    Je adviseert over zorgvuldige, rechtmatige en doelmatige uitvoering van aanbestedingen, rekening houdend met de doelstellingen van de gemeente en de relevante wet- en regelgeving en interne procedures.
  2. Beantwoorden van inkoopvragen: Je beantwoordt vragen uit de organisatie over procedures, inkooptrajecten, contractmanagement en lopende trajecten;
  3. Begeleiden van aanbestedingen (meervoudig onderhandse, nationaal, Europees)
    Je begeleidt de volledige trajecten, van marktonderzoek, inkoopstrategie tot het opstellen van een gunningsleidraad, nota van inlichtingen, beoordeling, gunning en contractering. Daarin ben je de schakel tussen de marktpartijen en de interne organisatie.
  4. Procesoptimalisatie:
    Je bent alert op verbeteringen in het inkoopproces die de kwaliteit kunnen verhogen en de doorlooptijden kunnen verkorten.
  5. Twents inkoopsamenwerkingsverband
    Er is sprake van intensieve Twentse samenwerking op het gebied van inkoop en contractmanagement. Je levert waar relevant een actieve bijdrage aan deze samenwerking.

Deel deze aanvraag

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center