BRP-specialist en applicatiebeheerder, 24 uur
LET OP: ENKEL DETACHERING
Werkzaamheden:
- Beheer van de Basisregistratie Personen (BRP). Verrichten van alle voorkomende werkzaamheden in het kader van de BRP: o.a. berichtenverkeer, actualiseren-, corrigeren en aanleggen van persoonslijsten;
- Beoordeling en verwerking van buitenlandse brondocumenten en eerste inschrijving in het BRP; Afhandelen van complexe en specifieke zaken betreffende BRP en Burgerlijke Stand; Kennis en uitvoering van regelingen inzake informatiebeveiliging, de wet BRP en het privacyreglement; Behandelen van verzoeken met betrekking tot opties en naturalisaties;
- Verrichten van werkzaamheden rondom de zelfevaluatie BRP en reisdocumenten;
- Je bent sparringpartner en aanspreekpunt voor allerlei BRP en Burgerlijke Stand gerelateerde onderwerpen
- Ervaring met de applicatie iBurgerzaken
- Ambtenaar Burgerlijke stand
Kennis en ervaring:
- Kennis en ervaring op het gebied van BRP
- Kennis van de gemeentelijke organisatie, denk aan het interne beleid, regels en procedures. Kennis van automatisering
Persoonskenmerken
- Je bent communicatief sterk
- Je weet begripvol om te gaan met tegenstrijdige belangen en kan oplossingsgericht meedenken