Aanvragen

Gemeente Borger-Odoorn Medewerker telefonie en ontvangst

Medewerker telefonie en ontvangst

Info

Functie

Medewerker telefonie en ontvangst

Locatie

Gemeentehuis

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

20.03.2025 - 20.09.2025

Aanvraagnummer

SRQ176119

Segment

Administrative | Secretarial

Sluitingsdatum

date-icon10.03.2025 clock-icon18:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken


Wij zijn voor de afdeling Klant Contact Centrum op zoek naar een:
Medewerker telefonie (frontoffice) bij het Klant Contact Centrum

Zit dienstverlening in jouw bloed? Werk jij graag in een hectische omgeving en kan jij goed je hoofd koel houden terwijl je schakelt tussen veranderende omstandigheden? Ben jij betrokken, verantwoordelijk en oplossingsgericht? Dan zoeken wij jou!

Over de functie
Als medewerker telefonie ben je het eerste aanspreekpunt voor de gemeente. Alle binnenkomende telefoontjes worden geregistreerd in het Medewerkerportaal en jij beantwoordt in principe direct de vraag. Lukt dat niet? Dan verbind je de klant – waar mogelijk -  ‘warm’ door zodat de collega weet waarvoor de klant belt. Is de collega niet bereikbaar, dan laat je een duidelijk terugbelverzoek achter in het Medewerkerportaal.

 Wat breng jij mee
Jij bent een energieke, representatieve persoonlijkheid die dienstbaar is zonder de regie te verliezen. Je kunt goed doorvragen zodat je weet waar de klant voor belt, of wie hij nodig heeft zodat je direct naar de juiste persoon kan doorverwijzen en de vraag goed registreert. Jij bent iemand die overzicht houdt en niet in de stress schiet wanneer het opeens erg druk is. Je bent professioneel, kunt goed omgaan met verwachtingen en emoties van onze klanten, en privacy gevoelige informatie. Tevens kan je goed samenwerken en ben je digitaal vaardig.
Je hebt minimaal een MBO+ werk- en denkniveau en je hebt ervaring in zaakgericht werken, bij voorkeur ervaring met het Medewerkerportaal en in het werken met een Kennisbank. Ervaring als telefoniste is een pré .

Heb je gemeentelijke ervaring? Dan willen wij graag met jou in gesprek! 

 
Eis: beschikbaar op de vrijdag. 

Waar kom je te werken?
De gemeente Borger-Odoorn, met ruim 25.000 inwoners en zo’n 200 medewerkers, is een plattelandsgemeente met veel openbare ruimte, bossen en natuur en een hoog ambitieniveau. Verantwoordelijkheden liggen laag in onze organisatie. Wij werken regionaal samen met de gemeenten Emmen en Coevorden en zijn de eerste Drentse gemeente met het internationale
Cittaslow-keurmerk. Wij hanteren de Cittaslow-principes over de menselijke maat, sociale cohesie, ambachtelijkheid en kleinschaligheid en verstandig gebruik van technologie. Onze missie is Samen Ontspannen Durven. Dat staat voor integraliteit en onderlinge samenwerking (met
elkaar en met onze inwoners), ontspannen in je werk staan (ook in drukke tijden) en durven staan voor wat je nodig hebt.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Gemeente Borger-Odoorn

Rolomschrijving en taakafspraken


Wij zijn voor de afdeling Klant Contact Centrum op zoek naar een:
Medewerker telefonie (frontoffice) bij het Klant Contact Centrum

Zit dienstverlening in jouw bloed? Werk jij graag in een hectische omgeving en kan jij goed je hoofd koel houden terwijl je schakelt tussen veranderende omstandigheden? Ben jij betrokken, verantwoordelijk en oplossingsgericht? Dan zoeken wij jou!

Over de functie
Als medewerker telefonie ben je het eerste aanspreekpunt voor de gemeente. Alle binnenkomende telefoontjes worden geregistreerd in het Medewerkerportaal en jij beantwoordt in principe direct de vraag. Lukt dat niet? Dan verbind je de klant – waar mogelijk -  ‘warm’ door zodat de collega weet waarvoor de klant belt. Is de collega niet bereikbaar, dan laat je een duidelijk terugbelverzoek achter in het Medewerkerportaal.

 Wat breng jij mee
Jij bent een energieke, representatieve persoonlijkheid die dienstbaar is zonder de regie te verliezen. Je kunt goed doorvragen zodat je weet waar de klant voor belt, of wie hij nodig heeft zodat je direct naar de juiste persoon kan doorverwijzen en de vraag goed registreert. Jij bent iemand die overzicht houdt en niet in de stress schiet wanneer het opeens erg druk is. Je bent professioneel, kunt goed omgaan met verwachtingen en emoties van onze klanten, en privacy gevoelige informatie. Tevens kan je goed samenwerken en ben je digitaal vaardig.
Je hebt minimaal een MBO+ werk- en denkniveau en je hebt ervaring in zaakgericht werken, bij voorkeur ervaring met het Medewerkerportaal en in het werken met een Kennisbank. Ervaring als telefoniste is een pré .

Heb je gemeentelijke ervaring? Dan willen wij graag met jou in gesprek! 

 
Eis: beschikbaar op de vrijdag. 

Waar kom je te werken?
De gemeente Borger-Odoorn, met ruim 25.000 inwoners en zo’n 200 medewerkers, is een plattelandsgemeente met veel openbare ruimte, bossen en natuur en een hoog ambitieniveau. Verantwoordelijkheden liggen laag in onze organisatie. Wij werken regionaal samen met de gemeenten Emmen en Coevorden en zijn de eerste Drentse gemeente met het internationale
Cittaslow-keurmerk. Wij hanteren de Cittaslow-principes over de menselijke maat, sociale cohesie, ambachtelijkheid en kleinschaligheid en verstandig gebruik van technologie. Onze missie is Samen Ontspannen Durven. Dat staat voor integraliteit en onderlinge samenwerking (met
elkaar en met onze inwoners), ontspannen in je werk staan (ook in drukke tijden) en durven staan voor wat je nodig hebt.

Deel deze aanvraag

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center