Aanvragen

Gemeente Borger-Odoorn Registrator

Registrator

Info

Functie

Registrator

Locatie

Gemeentehuis

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

01.07.2025 - 31.12.2025

Aanvraagnummer

SRQ176816

Segment

Administrative | Secretarial

Sluitingsdatum

date-icon11.06.2025 clock-icon10:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Registrator

Ben jij onze nieuwe registrator bij de gemeente Borger-Odoorn?

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het beheren van zowel de fysieke als digitale documentstromen binnen de organisatie, wat betekent dat zij zorgdraagt voor alle inkomende, interne en uitgaande documenten, of deze nu via de post of per e-mail binnenkomen. 
Voor de inkomende fysieke post en e-mails beoordeelt team Div (Digitale Informatievoorziening) eerst de binnengekomen stukken, waarna fysieke documenten worden gescand en e-mails worden opgeslagen. Vervolgens worden de documenten geregistreerd in het Medewerkerportaal (Zaaksysteem) of doorgestuurd naar de juiste vakapplicatie voor verdere verwerking. 
Bij uitgaande post worden, indien nodig, de documenten samengevoegd en daarna geprint. De documenten worden vervolgens verzendklaar gemaakt, waarna de taak wordt afgerond door de verzenddatum vast te leggen. Op deze manier zorgt Div ervoor dat alle documentstromen efficiënt en overzichtelijk verlopen. 


Taken
  • Het beoordelen van inkomende fysieke post en e-mails
  • Registreren van de documenten in het zaaksysteem (of doorsturen naar de juiste vakapplicatie voor verdere verwerking) 
  • Toekennen juiste metadatering aan de stukken.
  • Inscannen van de inkomende fysieke post
  • Het verzendklaar maken van uitgaande post
  • Is op de hoogte van processen en ontwikkelingen binnen de organisatie.


Wat verwachten we van jou?
  • Maandag t/m donderdag (uiterlijk om 8.30 uur starten)
  • Je bent digitaal vaardig
  • Je kunt snel de essentie uit een brief halen.
  • Je bent technisch onderlegd

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Gemeente Borger-Odoorn

Rolomschrijving en taakafspraken

Registrator

Ben jij onze nieuwe registrator bij de gemeente Borger-Odoorn?

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het beheren van zowel de fysieke als digitale documentstromen binnen de organisatie, wat betekent dat zij zorgdraagt voor alle inkomende, interne en uitgaande documenten, of deze nu via de post of per e-mail binnenkomen. 
Voor de inkomende fysieke post en e-mails beoordeelt team Div (Digitale Informatievoorziening) eerst de binnengekomen stukken, waarna fysieke documenten worden gescand en e-mails worden opgeslagen. Vervolgens worden de documenten geregistreerd in het Medewerkerportaal (Zaaksysteem) of doorgestuurd naar de juiste vakapplicatie voor verdere verwerking. 
Bij uitgaande post worden, indien nodig, de documenten samengevoegd en daarna geprint. De documenten worden vervolgens verzendklaar gemaakt, waarna de taak wordt afgerond door de verzenddatum vast te leggen. Op deze manier zorgt Div ervoor dat alle documentstromen efficiënt en overzichtelijk verlopen. 


Taken
  • Het beoordelen van inkomende fysieke post en e-mails
  • Registreren van de documenten in het zaaksysteem (of doorsturen naar de juiste vakapplicatie voor verdere verwerking) 
  • Toekennen juiste metadatering aan de stukken.
  • Inscannen van de inkomende fysieke post
  • Het verzendklaar maken van uitgaande post
  • Is op de hoogte van processen en ontwikkelingen binnen de organisatie.


Wat verwachten we van jou?
  • Maandag t/m donderdag (uiterlijk om 8.30 uur starten)
  • Je bent digitaal vaardig
  • Je kunt snel de essentie uit een brief halen.
  • Je bent technisch onderlegd

Deel deze aanvraag

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center