Aanvragen

Gemeente Emmen Functioneel beheerder

Functioneel beheerder

Info

Functie

Functioneel beheerder

Locatie

Gemeentehuis

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

02.06.2025 - 31.05.2027

Aanvraagnummer

SRQ176612

Segment

Informatie Management

Sluitingsdatum

date-icon19.05.2025 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

  • Dit is wat je gaat doen:

    Als functioneel beheerder zaakgericht werken voer je samen met 5 collega’s het beheer uit voor Dimpact eSuite (zaaksysteem) , koppelingen met backoffice-applicaties, Open Online (website) en overige applicaties.

    Je bent een belangrijke schakel tussen het systeem en de processen. Een groot deel van je tijd ondersteun je proactief de gebruikers van de eSuite in de hele organisatie. Je weet vragen te beantwoorden en de vragen door te vertalen naar de werkprocessen en functionele oplossingen.
    Ook werk je nauw samen met collega’s om de processen klantvriendelijk en functioneel te maken.

    Er zijn in de komende jaren veel ontwikkelingen op het gebied van Common Ground en de dienstverlening naar de klant.  Dit heeft consequenties voor de inrichting van zaakgericht werken.
    Ook daarin zal een rol zijn weggelegd voor jou, bijvoorbeeld in de omzetting van de huidige webformulieren naar Open Formulieren.

    Binnen de gemeente wordt gewerkt aan de integratie van Microsoft 365. Dit brengt ook werkzaamheden met zich mee waarmee je bezig gaat. 

    Het team
    Het team Informatisering werkt op basis van de I-visie aan een sterke integrale positie binnen de gemeentelijke context. Het team bestaat uit ongeveer 60 collega’s.  
    Voor de uitvoering van de I-visie werken we samen met team Automatisering
    Hierbij is de rol van team informatisering van groot belang. Immers is een goed functionerende technologie een belangrijke randvoorwaarde voor het adequaat kunnen inzetten van informatievoorziening.

    Dit ben je….

  • Je beschikt over minimaal HBO werk -en denkniveau bij voorkeur informatiemanagement of functioneel beheer
  • Je hebt kennis en ervaring met het modelleren van processen (BPMN, CMMN)
  • Je bezit een flinke dosis kennis en expertise op het gebied van functioneel beheer
  • Je bent enthousiast, resultaat gericht en proactief
  • Je beschikt over goede advies- en communicatievaardigheden
  • Je bent klant- en kwaliteitsgericht.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Gemeente Emmen

Rolomschrijving en taakafspraken

  • Dit is wat je gaat doen:

    Als functioneel beheerder zaakgericht werken voer je samen met 5 collega’s het beheer uit voor Dimpact eSuite (zaaksysteem) , koppelingen met backoffice-applicaties, Open Online (website) en overige applicaties.

    Je bent een belangrijke schakel tussen het systeem en de processen. Een groot deel van je tijd ondersteun je proactief de gebruikers van de eSuite in de hele organisatie. Je weet vragen te beantwoorden en de vragen door te vertalen naar de werkprocessen en functionele oplossingen.
    Ook werk je nauw samen met collega’s om de processen klantvriendelijk en functioneel te maken.

    Er zijn in de komende jaren veel ontwikkelingen op het gebied van Common Ground en de dienstverlening naar de klant.  Dit heeft consequenties voor de inrichting van zaakgericht werken.
    Ook daarin zal een rol zijn weggelegd voor jou, bijvoorbeeld in de omzetting van de huidige webformulieren naar Open Formulieren.

    Binnen de gemeente wordt gewerkt aan de integratie van Microsoft 365. Dit brengt ook werkzaamheden met zich mee waarmee je bezig gaat. 

    Het team
    Het team Informatisering werkt op basis van de I-visie aan een sterke integrale positie binnen de gemeentelijke context. Het team bestaat uit ongeveer 60 collega’s.  
    Voor de uitvoering van de I-visie werken we samen met team Automatisering
    Hierbij is de rol van team informatisering van groot belang. Immers is een goed functionerende technologie een belangrijke randvoorwaarde voor het adequaat kunnen inzetten van informatievoorziening.

    Dit ben je….

  • Je beschikt over minimaal HBO werk -en denkniveau bij voorkeur informatiemanagement of functioneel beheer
  • Je hebt kennis en ervaring met het modelleren van processen (BPMN, CMMN)
  • Je bezit een flinke dosis kennis en expertise op het gebied van functioneel beheer
  • Je bent enthousiast, resultaat gericht en proactief
  • Je beschikt over goede advies- en communicatievaardigheden
  • Je bent klant- en kwaliteitsgericht.

Deel deze aanvraag

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center