Aanvragen

Gemeente Schiedam Facilitair medewerker wijkteams Schiedam

Facilitair medewerker wijkteams Schiedam

Info

Functie

Facilitair medewerker wijkteams Schiedam

Locatie

Schiedam

Uren per week

24 uren per week

Looptijd

11.08.2025 - 31.12.2026

Aanvraagnummer

SRQ177005

DAS

Gemeente Schiedam

Sluitingsdatum

date-icon31.07.2025 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Wij zoeken jou
Schiedam heeft je nodig! We zijn op zoek naar een facilitair medewerker voor onze wijkteams voor 24 uur per week.

Waar ga je werken?
De wijkteams in Schiedam vormen een netwerkorganisatie, waarin professionals vanuit verschillende partnerorganisaties, en met verschillende kennis en expertise, met elkaar samenwerken. De wijkteams vervullen een centrale rol in het sociaal domein voor het bieden van zorg en ondersteuning aan inwoners die tijdelijk een steuntje in de rug kunnen gebruiken. De wijkteams zijn in 6 Schiedamse wijken actief, dichtbij de bewoners dus. Daarnaast is er één stedelijk team vroegsignalering.
Je ondersteunt meerdere wijkteams en werkt nauw samen met een collega
 
Wat ga je doen?
Een facilitair medewerker voor de wijkteams (hierna wijkteamondersteuner) heeft een allround functie met een breed palet aan werkzaamheden en verantwoordelijkheden. Je werkt op meerdere locaties en houdt je vooral bezig met facilitaire dienstverlening. Daarnaast ben je aanspreekpunt op de locaties voor bezoekers en daarmee een visitekaartje voor het WOT.

Enkele voorbeelden van de werkzaamheden:

facilitair
  • inventariseren en bestellen van artikelen
  • afhalen en leveren van bestellingen
  • sleutelbeheer: beheer van het tagsysteem voor de toegangsdeuren
  • uitgeven en innemen van laptops, mobiele telefoons en sleuteltags
  • onderhouden van contacten met bedrijven (bijv. aannemers, loodgieters, etc.)
  • regelen van vervanging van kantoormeubilair
  • opdrachten uitzetten voor reparaties bij verstoppingen, lekkages, storingen, etc.

administratie
  • reserveren van ruimtes, beheer agenda’s en mede organiseren van bijeenkomsten
  • beheer van de kleine kas
  • afhandelen van declaraties
  • verwerken post en e-mailbeheer
  • bijhouden communicatiemateriaal (visitekaartjes, folders, etc.)
  • updaten website (wijziging van openingstijden, etc.)

ontvangst
  • optreden als gastvrouw/gastheer voor bezoekers
  • ontvangen en op hun gemak stellen van bezoekers
  • inplannen van afspraken
  • informatie geven over werkwijze wijkteams
  • informatie geven over andere voorzieningen waar bezoekers terecht kunnen

Functie-eisen
Je beschikt over MBO werk - en denkniveau. 
Je bent proactief met een positieve instelling. Je werkt in een dynamische omgeving en dat betekent dat flexibiliteit wordt verwacht. Je bent bereid om datgene op te pakken wat nodig is in de ondersteuning van de wijkteams. Verder kan je goed functioneren in teamverband en heb je een resultaatgerichte houding. Je bent integer en gaat vertrouwelijk om met privacygevoelige informatie. Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

Je bent in het bezit van rijbewijs B.
Bezit van een auto is een pre.
Bereidheid om kleine klusjes te doen (lamp vervangen, plankje ophangen) is een pre
 
In deze functie werk je nauw samen met je collega wijkteamondersteuner. Dit betekent ook dat er sprake kan zijn van taakaccenten in de verdeling van de werkzaamheden met je collega.

De opdracht is tot 1 januari 2026.
 

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Gemeente Schiedam

Rolomschrijving en taakafspraken

Wij zoeken jou
Schiedam heeft je nodig! We zijn op zoek naar een facilitair medewerker voor onze wijkteams voor 24 uur per week.

Waar ga je werken?
De wijkteams in Schiedam vormen een netwerkorganisatie, waarin professionals vanuit verschillende partnerorganisaties, en met verschillende kennis en expertise, met elkaar samenwerken. De wijkteams vervullen een centrale rol in het sociaal domein voor het bieden van zorg en ondersteuning aan inwoners die tijdelijk een steuntje in de rug kunnen gebruiken. De wijkteams zijn in 6 Schiedamse wijken actief, dichtbij de bewoners dus. Daarnaast is er één stedelijk team vroegsignalering.
Je ondersteunt meerdere wijkteams en werkt nauw samen met een collega
 
Wat ga je doen?
Een facilitair medewerker voor de wijkteams (hierna wijkteamondersteuner) heeft een allround functie met een breed palet aan werkzaamheden en verantwoordelijkheden. Je werkt op meerdere locaties en houdt je vooral bezig met facilitaire dienstverlening. Daarnaast ben je aanspreekpunt op de locaties voor bezoekers en daarmee een visitekaartje voor het WOT.

Enkele voorbeelden van de werkzaamheden:

facilitair
  • inventariseren en bestellen van artikelen
  • afhalen en leveren van bestellingen
  • sleutelbeheer: beheer van het tagsysteem voor de toegangsdeuren
  • uitgeven en innemen van laptops, mobiele telefoons en sleuteltags
  • onderhouden van contacten met bedrijven (bijv. aannemers, loodgieters, etc.)
  • regelen van vervanging van kantoormeubilair
  • opdrachten uitzetten voor reparaties bij verstoppingen, lekkages, storingen, etc.

administratie
  • reserveren van ruimtes, beheer agenda’s en mede organiseren van bijeenkomsten
  • beheer van de kleine kas
  • afhandelen van declaraties
  • verwerken post en e-mailbeheer
  • bijhouden communicatiemateriaal (visitekaartjes, folders, etc.)
  • updaten website (wijziging van openingstijden, etc.)

ontvangst
  • optreden als gastvrouw/gastheer voor bezoekers
  • ontvangen en op hun gemak stellen van bezoekers
  • inplannen van afspraken
  • informatie geven over werkwijze wijkteams
  • informatie geven over andere voorzieningen waar bezoekers terecht kunnen

Functie-eisen
Je beschikt over MBO werk - en denkniveau. 
Je bent proactief met een positieve instelling. Je werkt in een dynamische omgeving en dat betekent dat flexibiliteit wordt verwacht. Je bent bereid om datgene op te pakken wat nodig is in de ondersteuning van de wijkteams. Verder kan je goed functioneren in teamverband en heb je een resultaatgerichte houding. Je bent integer en gaat vertrouwelijk om met privacygevoelige informatie. Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

Je bent in het bezit van rijbewijs B.
Bezit van een auto is een pre.
Bereidheid om kleine klusjes te doen (lamp vervangen, plankje ophangen) is een pre
 
In deze functie werk je nauw samen met je collega wijkteamondersteuner. Dit betekent ook dat er sprake kan zijn van taakaccenten in de verdeling van de werkzaamheden met je collega.

De opdracht is tot 1 januari 2026.
 

Deel deze aanvraag

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center