Aanvragen

(MP) Inhuurdesk Juridisch adviseur vastgoed en grondzaken

Juridisch adviseur vastgoed en grondzaken

Info

Functie

Juridisch adviseur vastgoed en grondzaken

Locatie

Doorn

Uren per week

16 uren per week

Looptijd

01.05.2025 - 30.04.2027

Aanvraagnummer

SRQ176463

DAS

MP

Sluitingsdatum

date-icon24.04.2025 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Voor een tijdelijke periode is gemeente Utrechtse Heuvelrug op zoek naar een Juridisch adviseur vastgoed en grondzaken met gemeentelijk ervaring.

De voornaamste taken hierbij zijn
  • Projectwerkzaamheden actieve aanvragen grondposities met betrekking tot oplossen netcongestie
  • Opstellen en adviseren bij koopovereenkomsten met o.a. beperkte rechten zoals erfdienstbaarheden en opstallen
  • Eerste aanspreekpunt voor inwoners van de gemeente voor verjaring snippergroen
  • Het schriftelijk en telefonisch onderhouden van contact met inwoners van de gemeente en nutsbedrijven, notarissen en het Kadaster
  • Opdracht geven tot het splitsen van percelen en het daarbij behorend aanwijzen van de nieuwe grens
  • Opstellen van diverse interne documenten, zoals memo’s voor de beoordelende afdelingen en situatietekeningen
  • Het administratief afhandelen van verzoeken conform het afhandelingsproces binnen de gemeente
  • Het voeren van overleggen met medewerkers van de gemeente over het inpassen van de tussenstations in de omgeving

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

(MP) Inhuurdesk

Rolomschrijving en taakafspraken

Voor een tijdelijke periode is gemeente Utrechtse Heuvelrug op zoek naar een Juridisch adviseur vastgoed en grondzaken met gemeentelijk ervaring.

De voornaamste taken hierbij zijn
  • Projectwerkzaamheden actieve aanvragen grondposities met betrekking tot oplossen netcongestie
  • Opstellen en adviseren bij koopovereenkomsten met o.a. beperkte rechten zoals erfdienstbaarheden en opstallen
  • Eerste aanspreekpunt voor inwoners van de gemeente voor verjaring snippergroen
  • Het schriftelijk en telefonisch onderhouden van contact met inwoners van de gemeente en nutsbedrijven, notarissen en het Kadaster
  • Opdracht geven tot het splitsen van percelen en het daarbij behorend aanwijzen van de nieuwe grens
  • Opstellen van diverse interne documenten, zoals memo’s voor de beoordelende afdelingen en situatietekeningen
  • Het administratief afhandelen van verzoeken conform het afhandelingsproces binnen de gemeente
  • Het voeren van overleggen met medewerkers van de gemeente over het inpassen van de tussenstations in de omgeving

Deel deze aanvraag

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center