Aanvragen

(MP) Inhuurdesk Projectleider/regisseur van particulieren ruimtelijke plannen

Projectleider/regisseur van particulieren ruimtelijke plannen

Info

Functie

Projectleider/regisseur van particulieren ruimtelijke plannen

Locatie

Doorn

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

24.03.2025 - 31.12.2025

Aanvraagnummer

SRQ176114

DAS

MP

Sluitingsdatum

date-icon10.03.2025 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

    Wat zijn je werkzaamheden?
    • Je gaat met inwoners en bedrijven in gesprek over ruimtelijke plannen.
    • Je behandelt ruimtelijke initiatieven en BOPA's  
    • Je zorgt dat het kostenverhaal (Anterieure Overeenkomst) wordt geregeld.
    • Je maakt gebruikt van de intaketafel & omgevingstafel en begeleidt de participatie.
    • Je bent betrokken bij het realiseren van de openbare ruimte, als dit onderdeel is van een ruimtelijke plan.
    • Je realiseert het project binnen de gestelde criteria: geld, kwaliteit, tijd en de daarvoor aangewezen juridische en beleidskaders.
    • Je adviseert en rapporteert over de voortgang van het project aan de leiding en het bestuur.

    Wat vragen wij?
    • Je beheerst het RO-vak en hebt affiniteit met procesgericht werken.
    • Je bent het aanspreekpunt voor de initiatiefnemer, bestuur en inwoners, iemand die de regie pakt, samenwerkt met adviseurs en verantwoordelijkheid neemt.
    • Je bent resultaatgericht, een planner, organisator en kan met anderen met een ”ja, mits houding” tot oplossingen komen.
    • Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat het bestuur te adviseren.
    • Je stuurt op een goede dienstverlening, financieel haalbaar project en korte doorlooptijden.
    • Je bent klantvriendelijk en kunt omgaan met conflictsituaties.
    • Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.
    Vaste overlegmomenten
    Let op we hebben we vaste overlegmomenten: maandagmiddag overlegmoment met portefeuillehouder, dinsdagmorgen intake & omgevingstafel, donderdag spreekuur ruimtelijke initiatieven (benen op tafel gesprek) werkverdeling en soms in de avond presentatie/ ondersteuning portefeuillehouder in de gemeenteraad.

     

    Bedrijfsgegevens

    Bedrijfs gegevens

    (MP) Inhuurdesk

    Rolomschrijving en taakafspraken

      Wat zijn je werkzaamheden?
      • Je gaat met inwoners en bedrijven in gesprek over ruimtelijke plannen.
      • Je behandelt ruimtelijke initiatieven en BOPA's  
      • Je zorgt dat het kostenverhaal (Anterieure Overeenkomst) wordt geregeld.
      • Je maakt gebruikt van de intaketafel & omgevingstafel en begeleidt de participatie.
      • Je bent betrokken bij het realiseren van de openbare ruimte, als dit onderdeel is van een ruimtelijke plan.
      • Je realiseert het project binnen de gestelde criteria: geld, kwaliteit, tijd en de daarvoor aangewezen juridische en beleidskaders.
      • Je adviseert en rapporteert over de voortgang van het project aan de leiding en het bestuur.

      Wat vragen wij?
      • Je beheerst het RO-vak en hebt affiniteit met procesgericht werken.
      • Je bent het aanspreekpunt voor de initiatiefnemer, bestuur en inwoners, iemand die de regie pakt, samenwerkt met adviseurs en verantwoordelijkheid neemt.
      • Je bent resultaatgericht, een planner, organisator en kan met anderen met een ”ja, mits houding” tot oplossingen komen.
      • Je bent een netwerker, representatief, een teamspeler, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat het bestuur te adviseren.
      • Je stuurt op een goede dienstverlening, financieel haalbaar project en korte doorlooptijden.
      • Je bent klantvriendelijk en kunt omgaan met conflictsituaties.
      • Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.
      Vaste overlegmomenten
      Let op we hebben we vaste overlegmomenten: maandagmiddag overlegmoment met portefeuillehouder, dinsdagmorgen intake & omgevingstafel, donderdag spreekuur ruimtelijke initiatieven (benen op tafel gesprek) werkverdeling en soms in de avond presentatie/ ondersteuning portefeuillehouder in de gemeenteraad.

       

      Deel deze aanvraag

      Plaats jouw bieding op Striive

      https://login.striive.com/

      Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

      Privacy Preference Center