Aanvragen

Omgevingsdienst Haaglanden tijdelijk P&O adviseur

tijdelijk P&O adviseur

Info

Functie

tijdelijk P&O adviseur

Locatie

Zuid-Hollandplein 1

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

20.10.2025 - 31.12.2025

Aanvraagnummer

SRQ177194

DAS

Omgevingsdienst Haaglanden

Sluitingsdatum

date-icon14.10.2025 clock-icon10:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Wij zoeken een allround P adviseur die wegens piekdrukte het cluster P&O zo spoedig mogelijk kan ondersteunen in de dagelijkse en projectwerkzaamheden. Het gaat hier om reguliere taken en het ondersteunen in lopende en nieuw op te starten projecten.

Globaal kan gesteld worden dat de P-adviseur:
- Is het aanspreekpunt voor alle P&O medewerkers binnen de ODH;
- Is de gesprekspartner van het management over personeels- en organisatievraagstukken;
- Behandelt (complexe) personele dossiers en zorgt in samenspraak met het management en juridisch adviseur voor eventuele besluitvorming;
- Adviseert op de terreinen personeelsplanning, beoordeling, beloning, opleiden/ontwikkelen, werving en selectie;
- Brengt nieuwe regelgeving en afspraken onder de aandacht van het management en adviseert bij de implementatie;
- Adviseert op het gebied van procesmanagement, kwaliteitszorg, risicomanagement en organisatieontwikkeling;
- Neemt deel aan projecten en verzorgt desgevraagd de projectplanning, vastlegging, opvolging en controle van het project. 

Kennis van Microsoft applicaties als Teams, Word en Excel zijn een eis. Bij voorkeur heeft kandidaat (uitgebreide) kennis van ons personeelssysteem AFAS Profit en Insite.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Omgevingsdienst Haaglanden

Rolomschrijving en taakafspraken

Wij zoeken een allround P adviseur die wegens piekdrukte het cluster P&O zo spoedig mogelijk kan ondersteunen in de dagelijkse en projectwerkzaamheden. Het gaat hier om reguliere taken en het ondersteunen in lopende en nieuw op te starten projecten.

Globaal kan gesteld worden dat de P-adviseur:
- Is het aanspreekpunt voor alle P&O medewerkers binnen de ODH;
- Is de gesprekspartner van het management over personeels- en organisatievraagstukken;
- Behandelt (complexe) personele dossiers en zorgt in samenspraak met het management en juridisch adviseur voor eventuele besluitvorming;
- Adviseert op de terreinen personeelsplanning, beoordeling, beloning, opleiden/ontwikkelen, werving en selectie;
- Brengt nieuwe regelgeving en afspraken onder de aandacht van het management en adviseert bij de implementatie;
- Adviseert op het gebied van procesmanagement, kwaliteitszorg, risicomanagement en organisatieontwikkeling;
- Neemt deel aan projecten en verzorgt desgevraagd de projectplanning, vastlegging, opvolging en controle van het project. 

Kennis van Microsoft applicaties als Teams, Word en Excel zijn een eis. Bij voorkeur heeft kandidaat (uitgebreide) kennis van ons personeelssysteem AFAS Profit en Insite.

Deel deze aanvraag

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Privacy Preference Center